Неділя, 20.07.2025, 04:43
Вітаю Вас Гість | RSS

Міський методичний кабінет

відділу освіти Бучанської міської ради

Форма входу
Календар
«  Липень 2025  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031

Університет майбутнього вчителя

Навчання в Університеті майбутнього вчителя триває три роки та розподіляється на три навчальні курси:

І курс 13слухачів (учні 9 (10) класів) – «Входження в педагогічну професію»;

ІІ курс 11 слухачів (учні 10 (11) класів) – «Основи педагогіки та педагогічної майстерності»;

ІІІ курс 24 слухача (учні 11 (12) класів) – «Вступ до спеціальності». Навчальний рік на кожному курсі університету складає 8 місяців (з 1 вересня по 1 травня) і завершується проведенням контрольно-узагальнюючих занять, підготовкою й захистом творчої роботи (на І курсі), творчого проекту (на ІІ, ІІІ курсах). Після завершення навчання на ІІІ курсі випускники університету за бажанням та з урахуванням потреб районів, міст отримують цільові направлення для вступу до вищих педагогічних закладів України.

Основними завданнями курсу «Входження в педагогічну професію» є формування у слухачів інтересу до педагогічної діяльності; розкриття суспільної значущості професії вчителя.

         У курсі «Основи педагогіки та педагогічної майстерності» головна увага приділяється формуванню у слухачів професійних цінностей та переконань; ознайомлення з основами педагогіки й педагогічної майстерності; залученню учнів до дослідно-експериментальної роботи з проблем педагогіки; виробленню у школярів первинних навичок педагогічної діяльності.

Метою курсу «Вступ до спеціальності» є формування в учнів стійкої професійної спрямованості; ознайомлення з основами майбутньої спеціальності; формування усвідомленого ставлення школярів до необхідності професійного саморозвитку та самовдосконалення; ознайомлення із шляхами й напрямами розвитку особистісних якостей учителя.

Результати вхідного (І курс) та вихідного (ІІІ курс) анкетування слухачів Університету майбутнього вчителя в основному підтверджують правильність побудови структури навчальних планів і програм курсів та наповнення їх змістом, а також дозволяють відстежити зміни щодо усвідомленого вибору учнями майбутньої професії, їхнього особистісного росту.

У нашому місті за роки існування Університету майбутнього вчителя цільові направлення для вступу до вищих педагогічних закладів України отримали 44 випускники, з них 45 % вступили до бажаного закладу на обраний факультет. При цьому простежується позитивна тенденція щодо кількості цільових направлень: 2008 рік – 6; 2009 рік – 2; 2010 рік – 12; 2011 рік – 24.

По закінченню навчання слухачі міського Університету майбутнього вчителя захищають авторські проекти. У цьому навчальному році всі авторські проекти були окреслені спільною темою «Розвиток педагогіки від минулого до майбутнього». Результатом роботи стали виступи слухачів Університету майбутнього вчителя з презентаціями своїх проектів (усні виступи, друковані проекти, презентації Microsoft Power Point).

 Питанню добору й підготовки тих, хто навчатиме майбутніх учителів, приділяється особлива увага. Це кращі з кращих – вчителі-майстри, які використовують сучасні технології навчання і виховання дітей, особистим прикладом доводять високість праці освітянина, як говориться, «педагоги від Бога», методисти найвищого рівня, справжні професіонали своєї справи. Саме таким спеціалістам довірено підготовку сьогодні ще учнів, а завтра майбутніх колег.

 Списки 

учителів, які викладають в

Університеті майбутнього вчителя


П.І.Б
Посада
Категорія
Примітка
1 Новикова Надія Валентинівна
Вчитель музичного мистецтва , художньої культури

Вища,"Заслужений вчитель України"



2
Ковалик Інна Михайлівна
Вчитель зарубіжної літератури
Вища, «Вчитель-методист»

3
Рудницька Олена Анатоліївна
Вчитель української мови та літератури
Вища

4 Лисяк Тетяна Іванівна
Вчитель фізики
Вища, «Вчитель-методист»

5
Ситник Галина Миколаївна
Вчитель історії
Вища, «Вчитель-методист»

   Навчальним планом передбачено на кожному курсі проведення теоретичних та практичних занять. Теоретичні заняття з слухачами «Університету майбутнього вчителя» проводяться в канікулярний час на базі Бучанської загальноосвітньої школи  І-ІІІ ст. № 4.

         Теоретичні та практичні заняття проводяться згідно розкладу. Навчальним планом передбачено залучити слухачів «Університету майбутнього вчителя» на міські конкурси педагогічної майстерності. Для слухачів кожного курсу передбачено проведення консультаційних занять з психологом та вчителями-предметниками.

                                                    

ІНФОРМАЦІЯ

про результати вступу випускників

м. Буча

міського Університету майбутнього вчителя


Консультаційні заняття проводяться в канікулярний період 

Засідання 1 (жовтень)

Тема.  Входження в педагогічну професію

1. Обговорення плану роботи  « Університету майбутнього вчителя».

 2 Загальна характеристика педагогічної професії, суспільна значущість праці вчителя.

3. Виникнення і становлення педагогічної професії

4. Образ учителя у творах художньої літератури, мистецтві, кінематографі.

5.  Індивідуально-характерологічні особливості школярів та співставлення їх з вимогами до особистості вчителя.

6. Основні вимоги до особистості вчителя.

 

Засідання 2 (січень)

Тема. Основи педагогіки та педагогічної

майстерності.

1. Історія української школи та педагогіки.

2.Видатні педагоги України.

3.Гра як форма організації педагогічної діяльності.

4 Свято у школі.

5. Педагогічна бібліотека вчителя. Робота з педагогічною пресою

6.Поняття про педагогічну майстерність.

 

Засідання 3 (березень)

Тема. Входження у спеціальність

1.  Сучасні освітні технології.

2.  Урок як форма організації навчально- виховного процесу в школі.

3.   Традиційні та нетрадиційні форми навчальних занять.

4.   Моделювання педагогічних ситуацій. 

5.  Педагогічні конфлікти та способи їх вирішення.

6. «Професійні секрети" вчителів-майстрів.

Засідання 4 (травень)

Тема. Підсумок роботи «Університету майбутнього вчителя»

 1.Підведення підсумків слухачів ІІІ курсу «Університету майбутнього вчителя» 

2. Консультації з вчителями –предметниками. 

4.  Написання творчого проекту (захист)

5. Контрольно-узагальнюючи заняття

6. Отримання цільових направлень.

 Кількість слухачів, які отримують цільові направлення у 2011-2012н.р.- 24 учня.

На педагогічну виставку, яка проходила  29 березня 2012р.  було представлено методичний посібник «Організація роботи Університету майбутнього вчителя».


Архів записів
Друзі сайту
Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України 
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Copyright MyCorp © 2025
Конструктор сайтів - uCoz